-
UYGUN FİYAT
Satın aldıkça prim kazanın
-
DESTEK
Sorunuz mu var?
-
ÜCRETSİZ KARGO
100 KPP ve üzeri
-
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
Alışverişleriniz SSL ile daha güvenli
Satın aldıkça prim kazanın
Sorunuz mu var?
100 KPP ve üzeri
Alışverişleriniz SSL ile daha güvenli
WEB SİTESİ
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1- SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
SATICI : SUPREME PRİMLİ ALIŞVERİŞ TİC LTD ŞTİ
Merkez: Reşatbey mah.stadyum cad. sakih bosna
apt A blok kat3 d:11 SEYHAN /ADANA-TÜRKİYE
ÜMRANİYE ISTANBUL SARIGAZI KURUMLAR VERGI
DAIRESI / 859 051 91 22
İrtibat: Battal gazi mah.Şark cad. AYTOP gıda
sitesi G-15 SULTANBEYLİ /İSTANBUL
Telefon:
+90(216) 361 1657 Faks: +90(216)
Web Adresi: www.supreme.com.tr E-posta :
info@supreme.com.tr
ALICI
Adı/Soyadı Varsa Ünvanı: ......
Adresi : .....,
Telefon: ......,
E-posta: .....
MADDE 2- SÖZLESMENIN KONUSU: İş bu sözleşmenin
konusu, Alicinin Satıcıya ait www.supreme.com tr web sitesinden elektronik
ortamda veya 0216 3611657 telefondan
sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede
satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077
sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler
Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların
hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alici, satışa konu mal/hizmetlerin
temel nitelikleri, satış fiyatı , ödeme sekli, teslimat koşulları vs. satışa
konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve ?cayma? hakki konusunda bilgi
sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve
sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve
beyan eder. www.supreme.com.tr sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura is bu
sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
MADDE 3- SÖZLESME TARIHI: Satıcı tarafından daha
önce imzalanmış bulunan is bu iki nüsha sözleşme alici tarafından .............
tarihinde imzalanarak kabul edilmiş ve bir nüshası alıcının mail adresine mail
gönderilecektir.
MADDE 4- MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENIN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ: Mal/hizmet, alicinin teslimini talep etmis olduğu
.......... adresinde ............'a teslim edilecektir.
MADDE 5- TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI: Teslimat
masrafları Alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde
alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan
etmişse,teslimat masrafı Satıcıya aittir. Teslimat; stokun müsait olması ve mal
bedelinin Satıcının hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı,
mal/hizmetin siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre
içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi
bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise,
Satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 6- ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI: Alici,
sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek ezik, kirik,
ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim
almayacaktır. Teslim alınan Mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul
edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir.
Fatura iade edilmelidir. Mal/hizmetin tesliminden sonra Alıcıya ait kredi
kartının Alicinin kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce
haksiz veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya
finans kurulusunun mal/hizmet bedelini Satıcıya ödememesi halinde, Alici
kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde Satıcıya
göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri Alıcıya aittir.
MADDE 7- SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI: Satıcı,
sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere
uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim
edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, Alıcıdan başka bir
kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kisi/kurulusun teslimatı
kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz. Satıcı, cayma beyanının kendisine
ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli
evrakı iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alir. Hakli gerekçelerle
satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan alıcıya eşit kalite ve fiyatta tedarik
edebilir. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa,
sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa
belgeler 10(on) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan
mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan
mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için Satıcıya
gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri Satıcı tarafından
karşılanacaktır.
MADDE 8- SÖZLESMEYE KONU MAL/HIZMETIN
ÖZELLIKLERI: Mal/hizmetin Cinsi ve türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi ve Tüm
Vergiler Dâhil Satış Bedeli www.supreme.com.tr adli web sitesindeki mal/hizmet tanitim sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu
sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.
MADDE 9- MAL/HIZMETIN PESIN FIYATI: Mal/hizmetin
peşin fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte
müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 10- VADELI FIYAT: Mal/hizmetin satış
fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve
ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 11- FAİZ: Her yıl Türkiye Cumhuriyeti
Hükümetinin belirlediği faiz oranından ve her halde % 30?dan fazla olamaz.
Alici çalıştığı bankaya karşi 13.md. hükmünce sorumludur.
MADDE 12- PEŞİNAT TUTARI: Mal/hizmetin peşinat
tutarı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye
gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 13- ÖDEME PLANI: Alicinin, kredi kartı ile
ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi
geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, Alici ile kart sahibi banka arasında
imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme
tarihi banka ile alici arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alici,
ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip
edebilir.
MADDE 14- CAYMA HAKKI: Alıcı, sözleşme konusu
mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden
itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkini kullanabilir. Cayma hakkinin
kullanılması için ayni süre içinde Satıcıya faks, e-posta veya 0216 361 16 57
ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. md. hükümleri çerçevesinde ve is
bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.supreme.com.tr web sitesinde
yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, ambalaj ve içeriğinin denenirken hasar
görmemiş olası şarttır. Bu hakkin kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya
teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma
hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli
Alıcıya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır.
Fatura asli gönderilmezse Alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade
edilemez. Cayma hakki nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli
Satıcı tarafından karşılanır.
MADDE 15- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HIZMETLER:
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son
kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler,
kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Ayrıca, her türlü yazılım ve
programlarında, DVD, DIVX, VCD, CD, MD, videokasetlerde, bilgisayar ve
kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit v.b) ile kozmetik ve gıda malzemelerinde cayma hakkinin kullanılabilmesi
için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları
şartı bulunmaktadır.
MADDE 16- TEMERRÜD HALI VE HUKUKI SONUÇLARI:
Alici, kredi karti ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde
kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi
çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karsı sorumlu olacaktır. Bu durumda
ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet
ücretini Alıcıdan talep edebilir ve her koşulda Alıcının borcundan dolayı
temerrüde düşmesi halinde, Alici, borcun gecikmeli ifasından dolayı Satıcının
oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.
MADDE 17- YETKILI MAHKEME: Is bu sözleşmeden
kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen
değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu değerin üzerindeki ihtilaflarda
Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Tüketici Mahkemesi bulunamayan yerlerde Asliye
Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI : SUPREME PRİMLİ ALIŞVERİŞ TİCARET
LİMİTED ŞİRKETİ
ALICI
Adi Soyadı : ......Tarih : ......